måndag 7 februari 2011

Vilken dag

Detta var inte den bästa starten på en ny vecka som man kan ha. Usch vad less jag har varit. Det mesta har gått snett, på ett eller annat sätt. Men nu är dagen snart i ända och imorgon är en annan dag :)

Igår hade jag och Martin en helt underbar dag! Vi var ute och gick större del av dagen, och avverkade drygt två mil! Inte riktigt klokt om ni frågar mig :) Men på kvällen somnade vi gott i allafall. Bjuder på några bilder som vi tog uppe på "berget som vi besteg", haha. Kolsvedjaberget med andra ord. Trodde aldrig att den backen skulle ta slut. Men det gjorde den! Och väl där uppe fick vi beskåda en vacker solnedgång, dricka varm choklad och äta prickikorv-mackor. Helmysigt helt enkelt :)




Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen med mitt hjärteplask. Och imorgon väntar ännu en härlig dag på Kardemumma :) Sov gott sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar