fredag 18 februari 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma




Ville mest bara slänga ut några bilder på våran ögonsten som togs för några dagar sen. Sötnos :)

Imorgon är det lördag och jag ska jobba! Skoj skoj :) Skulle egentligen följt med M till Loos en sväng, men nu får jag jobba och vara ledig nästa (min sista) måndag, och det ska bli grymt skönt att få vara ledig en dag innan jag börjar pendla :)
Idag har jag målat som bara den... Men nu är det klart! På väggarna i allafall.. restan av butiken ser ut som "hej kom och hjälp mig" ;) hehe. Men det kommer bli grymt bra när det är klart! Tråkigt nog blir nästa vecka min sista vecka på Kardemumma, så vi kommer nog inte hinna klart medans jag är kvar.. trist som attan :( Men men, man får njuta så länge det varar :)

Hoppas ni får en mysig fredagskväll! Nu ska jag värma lite nachoschips med tillbehör till M som snart kommer hem från en svettig innebandymatch. Vilken tjej han har va ;) Sen blir det nya fredagsnöjet På Spåret! Puss på er <3

2 kommentarer: