fredag 11 februari 2011

Kaos


Trodde inte mina ögon när jag kikade ut imorse. HALLÅ vad mycket snö! Helt galet vilket väder gårdagen och natten har bjudit på! Fy bubblan. Bilden ni ser är alltså från vårt sovrum, och ja, ni ser ju hur det har drivit. Ska tillägga att vi bor på andra våningen också. Herreminge.


Satte mig och åt en fruktansvärt god frukost; knäckebröd med marmelad, turkisk yoghurt med solroskärnor, och Varm choklad & grädde- teet, och lyssnade i vanlig ordning på Morgonpasset. Då ringde snälla Theres och frågade om jag vill ha skjuts in till Ljusdal :) Otroligt omtänksamt måste jag säga! Självklart hoppade jag in eftersom våran stackars bil var alldeles för insnöad för att ta sig någonstans. Vi fick också hämta en insnöad Carina och efter det begav vi oss mot Kardemumma. Gud förresten, vad jag trivs på detta ställe :) Kommer sakna tjejerna och butiken i mars alltså. Men det kommer nog bli kul ändå... På tisdag kommer jag med mer info, efter att jag har varit på möte i Hudik.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar