måndag 14 februari 2011

Den hjärtliga dagen


Fick en superfin ros av hjärtat ikväll, plus gelehjärtan, hårprodukter och middag.
Vilken man jag har :) l o v e y o u b a b y !
 Vaknade denna Alla hjärtans dag-måndag med att älskling kommer och säger; bli inte arg nu, men det är 28 minusgrader ute... GAH! Men det var bara att pälsa på sig! Hör och häpna så blev jag svettig efter vääldigt kort tid, så vantarna rök ganska kvickt. Folk måste trott att jag var knäpp som gick utan vantar :)

Fick den stora äran att måla om på Kardemumma idag också! Skitsnyggt blev det, nu är det bara tapetseringen kvar som troligtvis blir av imorgon eller onsdag. Spännande :) Och appropå imorgon så är jag ledig på Kardemumma, eftersom jag jobbade i lördags, så då ska jag och M till Hudiksvall på äventyr... Håll tummarna för mig!!!

Ikväll har vi varit på Condis i Järvsö och hjärtat har bjudit mig på middag :) Sjukt gott var det, fattar inte varför vi inte har varit där tidigare! Det blir d e f i n i t i v t återbesök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar