tisdag 15 februari 2011

ÖVERLYCKLIG

Bild från Google

Nu är det klart! Från och med första mars har jag fått praktikplats på Åhléns i Hudiksvall! Jag är så glad att jag kokar över tror jag :) Kommer bli så grymt roligt. Jag ska gå med deras kommunikatör/dekoratör, eftersom utbildningen jag ska söka till hösten är just det. Så det ska bli spännande att se vad man gör i yrket :)
Passade även på att dra en snabb repa på stan (för att unna mig själv något eftersom jag varit så duktig ;) och fyndade helt makalöst inne på Gina. Plus att M köpte en sån fruktansvärt dödssnygg vårjacka! Ska försöka komma ihåg att slänga in lite bilder på det sen.

Nu ska jag börjar laga laxgryta med fetaost som blir dagens middag. Hur gott som helst. (Är någon sugen på receptet så säg till :) Sen ska jag bara njuta och längta till första mars....

3 kommentarer:

  1. Men gud vad kul det låter! Grattis till den praktikplatsen! :-)
    Och receptet? Ja tack! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Skär laxfilé i lagomt stora fyrkanter och bryn dem i lite olivolja i en kastrull. Häll sedan på rikligt med créme fraiche samt fetaost som du också har tärnat. Salta, peppra efter smak, släng i en bit grönsaksbuljong och lite basilika sen låter du det puttra några minuter. Koka sedan din favvo-pasta och när den är klar- njut :) Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Låter jättegott! Det måste jag prova :-)

    SvaraRadera