lördag 7 januari 2012

Lördagen



Hej på er! Sitter och myser i mitt fina underställ från KariTraa som jag fick i julklapp! (Självklart med A i knät, vad annars liksom.) Håller på att bestämma mig om jag ska gå ut ikväll eller inte. Har mer eller mindre blivit medtvingad av två stycken kära människor... ;) Så det lutar väl ditåt.

Denna lördag har vi kört undan massa grenar och kvistar som blivit kvar efter Dagmar. Så nu kan man komma in med två bilar på våran parkering igen! Skönt! Efter det så ringde Jennifer och frågade om jag ville fika, och självklart det! :) Myspys.

Våran bil har fått fnatt, så om ni hör en alarmsignal med jämna mellanrum så är vi nog på stan :) Haha, sjukt jobbigt!


2 kommentarer:

  1. hade samma problem för ett tag sedan, pröva att byt batteri i bilnycklen :)

    SvaraRadera
  2. verkar som att vi måste byta hela bilbatteriet till och med....

    SvaraRadera