onsdag 18 januari 2012

Fällning igen då

(Fattar inte varför texten har slutat följa med mina mobiluppdateringar?!!)


Vi hade en toppenhelg! På lördagen blev vi bjudna till Hennan för angling med goda vänner :) Supermysigt! Alice frös mest, men trivdes som vanligt med att vara i focus :)
Söndagen fick i lugnets tecken, då M jobbade och jag var så trött så det blev soffan nästan hela dagen. Iblanda behövs även det ;)

Imorgon är det torsdag och snart är även denna vecka över, dock blir den lite längre eftersom jag knegar på Kardemumma på lördag :) Och imorn ska jag hänga med mina blivande (heltids) arbetskamrater till ridhuset och lära mig vad som ska göras. Jag har ju fått ett till jobb! Kommer vara med Oscar på skoltid från mars och fram till sommaren. Toppen toppen :)

Ha det bra mina fina! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar