fredag 6 januari 2012

Ledighet

OKEJ vänner..... Nu ska jag bättra mig. Kameran är laddad och Photoshop CS5 finns nu äntligen i min MacBook! Puh.

Dagarna kring jul och nyår har gått i en väldans fart och jag har varit stressad uppöver öronen. Men nu är allt, tack och lov, över ;) Vi har kommit in i huset och trivs fruktansvärt bra! Igår fick älsklingsSvea gå ut för fösta gången helt själv, och hon verkar också trivas :) Alice det lilla odjuret hon trivs ju överallt, så henne var vi aldrig oroliga över.

Imorgon ska jag och M åka till lägenheten och tömma det sista och påbörja städningen lite... Ska också hjälpa Malin (hyresvärden) att slänga upp allt tallris efter Dagmar och köra iväg det.

Just nu väntar jag på Kristin, Vendela, Ellen och Douglas som ska komma på besök :) Myspys  att få gosa lite bebis. Både stor och liten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar