tisdag 31 januari 2012

En gladare tisdag



Efter en natts sömn känns det lite bättre idag, fy vad jag grät igår. Inte nådigt. :( Men oj vad glad vi är att vi har våra tjejer! Alice och Svea <3

Idag har det jobbats som vanligt och jag har hunnit med en timmes massage på förmiddagen och en timmes hårdträning ikväll! Sjukt skönt att ha det gjort :) Behöver lite påbuttning med träningen bara... eller egentligen någon att träna med, så man kommer iväg! Det blir lite för sällan just nu tycker jag. Dock är det skönt att träna själv tycker jag, men det är liksom vägen dit som är lite svår ;)

Just nu provar jag "Look Good Naked" fruktjuice! Banan och ananas. Kanske lite för söt tycker jag, och lite för mycket ananas-smak. Haha. 2 av 5 solar får den av mig! Tror att hallondrycken passar mig bättre :) Men för övrigt sjukt bra att den är helt utan konserveringsmedel! Plus plus.

Vi hörs en annan dag hörrni, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar