onsdag 25 januari 2012

Awesome





Vilken bildkavalkad det blev! Haha. Idag har jag gjort mig av med utväxten och fått en fräsch färg på håret igen! Sjukt skönt. Dock har jag inte klippt mig sen i oktober tror jag, så jag är laaaagomt less på håret! Det är så störtt långt att jag blir galen snart. Förstår att ni tycker att det inte alls är långt, men är man van att vara rakad runt om och i nacken så kanske ni förstår mig ;)

Idag blir det jobb som vanligt, dock till åtta. Tar nog med mig grabben hit hem tror jag. Skönt att den möjligheten finns :)

Vi fick glada nyheter idag då Ljusdalshem ringde och meddelade att vi nu  ä n t l i g e n fått en hyresgäst som tar över lägenheten i Lillhaga. Men våran Gävletripp i helgen blir troligtvis inställd då vi måste städa ur lägenheten till den 1 februari... :( Tråkigt. Men väldigt skönt att slippa dubbel hyra så klart! Ska försöka vara effektiva innan helgen så kanske vi kommer iväg till Gävle ändå! Längtar ju efter Gerd (Martins faster/min "svärmor") nu :) Håll tummarna!

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar