måndag 20 februari 2012

Ser ljuset i sjuktunneln

Finaste Svea <3


Efter att ha genom gått en dunderförkylning den senaste veckan börjar jag nu sakta men säkert komma tillbaka till mitt vanliga jag! Och inte nog med det så var det fler som var sjuka förra veckan och därmed mer jobb till mig ("ingen feber = ingen sjukskrivning" är mitt måtto). Huxflux jobbade jag heltid- och mer! Jätteskoj när man bara vill gräva ner sig i sängen. Men jag överlevde och mer pengar på mitt konto får jag för mödan! ;) Denna vecka får jag hoppa in på Lillhaga Förskola några timmar, för där är dom också tydligen sjuka. Toppen för mig :) Saknar go'ungarna så det ska bli sååå kul!

Idag är det prick en vecka sedan jag var på gymmet senast. Och jag trodde inte detta men GUD vad jag längtar tillbaka! Är så himla arg för denna förkylning! Men imorgon, då kanske man får svettas igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar