måndag 27 februari 2012

Måndag!




Hej på er! Vilken härlig start på denna vecka! Bestämde mig igår för att åka till Hudiksvall och köpa Bare Minerals idag, dvs prova ut vilken färg jag ska ha. Sagt och gjort, kom ut från Åhléns med ett startkit som jag tack vare en 20% kupong fick tvåhundra kronor billigare! :) Jag har hunnit testa sminket och det känns otroligt bra redan! Så skönt och lätt, och LENT :)

Råkade gå förbi Knapps skor (tror det heter så?) och hittade ett par Shepherd-boots som var nedsatt 1OOO kronor! Och det var ju såklart för dumt för att motstå, så nu har jag införskattat mig ett par rediga vinterskor lagom till att vintern är slut! Tur för mig att det kommer fler.

Vårat mongo till bilbatteri har återigen lagt av och jag sitter nu här hemma utan mat. Slängde i mig lite kesella med banan- gud så gott! Dock gör det mig mer arg att jag har ett H&M-paket att hämta ut... Kanske tar och knallar iväg ändå. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar