söndag 26 februari 2012

Elitserien!

Igår gick LBK (Ljusdals Bandy Klubb) vidare till Elitserien! Jesus vilken folkfest.. Över 3OOO personer på iP och ni kan ju bara tänka er vilket ös. Fruktansvärt kul :) Jag jobbade som sagt men Oscar verkade stormtrivas med att vara med och lyssna på allt tjoande! Och tur var väl det.

Efter avslutat pass klockan åtta pinnade jag iväg till Evelina och Daniel i gamla stan, för andra gången, och det var lika trevligt som sist! Kul att träffa lite nya människor :) Efter det fortsatte festen på Stadt.

Lite kaos framåt småtimmarna men h e r r e vad roligt jag hade igår! DJ:n var nog sänd från himmelen för gud vad bra han (eller hon, jag kollade ju aldrig) spelade! Det var typ omöjligt att slita sig från dansgolvet. Och de kvällarna är ju oftast bäst :)

Idag har jag och Alice hunnit med en låååångpromenad eftersom bilen blev kvar hos Oscar igår. Tog med mig honom hem och så städade vi bilen i vårsolen :) Underbart väder! Så det känns skönt att man har tagit vara på den trots trött huvud. Imorgon börjar en ny vecka och sista veckan innan vi drar till Å R E .... :)


Publiken rusar ner för att gratta LBK - VINST!

Mina väldigt hjälpsamma bilstädare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar