tisdag 15 november 2011

it's like a circle



Så här den. The circle of trust. Haha. Jag och M har alltså gjort en varsin ring (cirkel) runt lillfingret. Jag kommer nog aldrig att sluta tatuera mig och det bästa är att M troligtvis tänker lika ;) I love it! Och så är det ju liksom jag och Martin, det kommer nog alltid vara det. Och OM det nu inte blir så, så har vi ändå haft en sån otroligt fin och rolig tid tillsammans så då får det helt enkelt stå för det istället. Jag är inte den som ångrar mig över saker, det tar för mycket tid och kraft. Vi är unga nu, och då ska man passa på att vara lite wild and crazy innan man blir gammal och grå ;)

Jag älskar dig Martin!

4 kommentarer:

  1. underbart!! <3 jonas gillar INTE tatueringar hahha

    SvaraRadera
  2. tack!! :) hahah men vafan då! hur kan man inte liksom?!

    SvaraRadera
  3. Gud vilken fin blogg du har :)

    Jättefint gjort av dig o killen, jag hade gärna gjort nåt liknande om inte min karl varit helt anti :b

    SvaraRadera
  4. tack vad snällt! :)

    haha, ja ibland är det tur att jag och martin har samma intressen ;)

    SvaraRadera