måndag 7 november 2011

Det var roligare förr


Bjuder på en bild från lördagen tillsammans med min Carro :) En helt okej utgång, men.... Jag börjar bli för gammal. Har kanske till och med roligare hemma framför en rolig film med dom jag älskar mest. Haha, kunde man inte tro att jag skulle säga för nåt år sedan! Men visst är det kul att gå ut och dansa och träffa folk... ibland.
Det som är mest tragiskt i det hela att man ALLTID träffar på samma folk, dom få gångerna man är ut. Vet ni att det faktiskt finns annat att göra en lördagskväll? :) Helt sant!

Efter att ha slösat bort en hel dag på att ligga i soffan och må dåligt igår laddar jag idag upp för en veckas arbete. På fredag har jag fått ledigt så då ska jag och M hitta på något, eventuellt en resa till Sundsvall. 

Och nu hittar ni mig på Kardemumma nästa varje lördag fram till jul också :) I helgen byggde dom julen också förresten! Gå in och titta vettja, det ska jag. Så himla synd att jag inte hann vara med på det :(

Nu ska jag gå ut med Alice så hon får göra ifrån sig, sen cyklar jag iväg till skolan! PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar