torsdag 22 september 2011

Husdrömmar

Hej alla glada! (eller som jag sjukt trötta i detta väder...)
Idag ska jag upp på sjukhuset och förhoppningsvis få ordning på min rygg och höft. Pallar inte att ha ont längre, speciellt inte nu med tanke på det jobb jag har. Hoppas doktorerna känner sig proffsiga idag bara..

Annars är allt på topp här i Lillhaga-hemmet. Alice växer och lär sig trix snabbt :) Och Svea anpassar sig fortfarande otroligt bra! M är redan less på nya jobbet (som han förutspådde), men det löser han förhoppningsvis ganska kvickt! Vi var och kollade på ett hus igår förresten. Supermysigt med många möjligheter (lillinredaren i mig och legat och tänkt halva natten!). Men imorgon ska vi på banken och kolla hur pass mycket pengar vi får låna... Känns ganska hopplöst i och med att vi tror att huset kommer rusa iväg i pris tyvärr. Men det som lever får se! Vi håller i allafall tummarna att huset ska bli vårt :)

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Visst tänker vi på samma hus det lilla vita :)
    Ja super mysigt!! Pratade med mäklaren idag & besiktnings papperen kommer snart ut.

    Många som är intresserad & det förstår jag :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju tyvärr så ;) supermysigt är det! hoppas ni får det om inte vi, kan jag och martin komma över på kaffe ofta :b

    SvaraRadera