lördag 9 april 2011

Sigge




Idag åkte vi till Gävle för att övernatta hos Martins faster, och så fick vi träffa den här godingen: Sigge. Sååå himla gosig! Dock en pigg rackare för han är överallt och ingenstans :) När vi var här sist för två helger sedan så fick vi tyvärr åka och avliva Trisse, katten som Gerd hade innan. 13 år gammal blev han och fick svåra njurproblem på slutet, så det var inte det roligaste jag gjort. Men nu har denna lillkillen bott in sig så Gerd har fått en ny son, tack och lov :)

Det blir ingen storshopping i helgen, men unnade mig en fin ring (den på bilden) samt en senilkedja till mina Ray Ban's :) Och imorgon ska jag visst få gå på stan med Gerd och få vad jag vill i sen födelsedagspresent! Undra vad jag ska välja... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar