fredag 1 april 2011

April April

Första dagen på min månad börjar med snöfall och grå himmel! Gud så trist. Men det som är skönt är att skiten smälter bort lika fort som den kommer :) Och inte har jag blivit lurad idag heller. Underbart.

I onsdags gjorde jag min sista dag på Åhléns i Hudiksvall. Jösses vad jag kommer sakna mina grymma arbetskamrater där! Speciellt Sara som har lärt mig så sjukt mycket om kommunikatörsyrket denna månad :) Nu är jag helt säker på att det är detta jag vill göra! Så i slutet på maj åker jag till Leksand för att lämna ansökan och göra ett nervkittlande arbetsprov. Gud så spännande. Och om jag inte kommer in så vet jag inte vad jag ska hitta på till hösten..! Jag bara måste komma in helt enkelt.

Igår hade jag en ledig underbar dag och idag har jag gjort min första dag på Hanna´s här i Ljusdal! Tog betalt av en kund helt själv efter bara en timme, så det är jag lite mallig över ;) Kommer bli tre sköna veckor fram till påsk tror jag!

Just nu sitter jag i min ensamhet med en sovande, söt liten Svea vid min sida och en skål med ostkrokar på den andra ;) Skulle ha åkt till Los på trevligheter men jag blev inringd för att jobba på Kardemumma imorgon, och det tackar jag inte nej till :) Så imorgon har jag Team Andreas-uniform på mig! Kom och handla lite vettja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar