måndag 14 maj 2012

Jag kämpas lite, svettas

Hej på er! Som ni märker har jag helt tappat intresset att skriva här, har upptäckt att det finns mycket trevligare saker att ägna sig åt :) Däremot önskar jag att dygnet hade några fler timmar, mina åtta timmars sömn varje natt är som bortblåsta sedan länge. Men men det är sånt man får ta när man har mycket att göra. Det händer mycket i mitt liv för tillfället, både roliga och mindre roliga saker. Jag koncentrerar mig på det roliga, naturligtvis. Det andra får bara lösa sig eftersom. Men roligt det har jag ju. Verkligen :) Det blir mycket vin och fest vilket min stackars arma mamma inte gillar, haha. Men det är bara att bita ihop kära mor ;) Sommaren har inte ens börjat!

Lilla Alice verkar trivas som fisken i vårt slott, himla tur! Valpkurs går vi på en gång i veckan och har gjort det i tre eller fyra veckor nu tror jag det är. Hon älskar't :) Att hon även har skaffat en pojkvän i Frallan Leo gör ju inte saken sämre! Vi ska träffas och leka själv nån dag framöver är det bestämt. Gullisar!

Tack och hej för denna gång mina kära följare!






En sak till... Ett s t o r t tack till min fina vänner och bekanta som gör livet värt att leva.... ni är helt enkelt det bästa som finns <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar