torsdag 1 mars 2012

Första Mars

Hall-bild hos oss


Kyrksjön runt även idag! Men denna regniga (och ashala) första mars så tog vi varvet med Emma och hennes vovvsingar :) Mysigt! Synd bara att inte vädret var med oss. Men nu är det ju snart vår och då drar regnperioden igång :) Men hellre det än snö tycker jag då!

Sista dagen på skolan idag på ett tag. Imorgon är jag ledig, och nästa vecka är vi som sagt i Åre. Veckan efter kör jag igång på heltid som klassassistent på Särskolan :) Lilla Emma ska ju klämma ut sin lilla bebi snart! Spännande att se om det blir en Tord eller ej ;) Kommer bli tungt att gå upp tidigt varje dag igen. Var ju några år sedan jag hade ett 8-17 jobb... Men det går nog! Dock måste jag lägga mig sjukt tidigt om jag ska hinna med mina åtta timmars sömn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar