fredag 26 augusti 2011

Eftertraktad Tjej

Herrejisses vilken vecka..! Visste varken ut eller in när jag blev tillfrågad om jag ville jobba på Guldfynd här i Ljusdal! Så klart jätteskoj att man är omtyckt och eftertraktad ;) Men efter lång eftertanke så bestämde jag mig ändå för att stanna kvar hos familjen och Oscar. Känns som ett himla bra beslut :) Jag har ju precis börjat jobba med honom och det känns riktigt taskigt att bara sluta, och orättvist mot mig själv att bara ge upp innan man ens börjat!
Men visst skulle Guldfynd troligtvis få ett annat svar om dom hade hört av sig ett halvår tidigare. Men så är det, man kan inte få allt! Dock räcker det bra med timmarna hos Oscar, Kardemumma och i Färila :) Jag trivs sjukt bra med variationen!

Vi har ochså hunnit med att köpa en kökssoffa i veckan! Håller på att måla den vit men kunde inte hålla mig utan byggde ihop den ikväll och drog på ett tillfälligt tyg som jag fick av mami ;) Några strykningar till behövs, men det är ju så tråkigt....! Ni får iallafall en liten smygtitt här!


Nu ska jag vänta på M (som spelar fotboll) och ha en ledig fredagskväll med chirre, dirre och cola! Och imorgon har jag en HELT ledig lördag. Fasiken vad jag ska njuta ;) Ha det bra sötnosar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar